התאמת מוצרי פרסום ללקוחותטיימינג זה הכל בחיים גם בתהליך הפרסום בודקים מיהו קהל היעד ומהו הצורך הנדרש.
במטרה לייצר אפקטיביות מירבית של מסע שיווקי יש להתאים את המתנה\ שי לזמן ולקהל היעד.
הכנו עבורכם טבלה להתאמה : |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
חשוב להבהיר, טבלה זו הינה בגדר המלצה בלבד. המוצרים נועדו לשווק את העסק שלכם.
שיווק לעובדים - חלוקת מתנות לעובדים הן להבעת הערכה והן כמתנה לחג, משמשים ככלי שיווקי מכמה סיבות. מבחינת העובד, קבלת שי מהעבודה, מגביר את תחושת השייכות לחברה ובד"כ מוביל לתפוקה טובה יותר של העובד. מילה טובה עושה הרבה, מילה טובה פלוס שי מוחשי עושים הרבה יותר. כולנו אוהבים לקבל מתנות, זו עובדה. חלוקת מתנות לעובדים הינו שיווק ישיר. שיווק ללקוחות - חלוקת מתנות ללקוחות פועל על אותו עיקרון. שי ללקוח זה שי עבורך, לקוח מרוצה זה לקוח שיביא עוד לקוחות. עד היום שיווק מפה לאוזן נחשב לשיווק הטוב ביותר ושיווק זה בשילוב אלמנטים מוחשיים יהיוו תזכורת טובה ללקוחות שלך להזכיר אותך בפני מכריהם.
צריכים המלצה למוצרי פרסום? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
|